Studentski servis

HOTELI VODICE d.d.

kuhar, recepcionar, pom radnik u kuhinji, servir, radnik u praonici rublja, sobarica - VODICE

Naziv poslodavca: HOTELI VODICE d.d. (ŠIFRA 605417)

Potreban broj studenata/ica: 4 kuhar, 3 recepcionar, 7 pom.radnik u kuhinji, 5 servir, 1 rad.u praonici rublja, 3 sobarica

Vrsta posla: kuhar, recepcionar, pom radnik u kuhinji, servir, radnik u praonici rublja, sobarica

Mjesto rada: Vodice

Putni trošak:    da

Period rada: 15.06.-15.09.2024.

Radno vrijeme: 8h

Cijena neto sata: 5,25€

(uz povećanje od 50% za prekovremeni rad, za noćni rad, za rad nedjeljom, za rad blagdanom)

Kontakt za prijavu:

KUHAR https://online.selekcija.hr/home/job/3057/?application=true

RECEPCIONAR https://online.selekcija.hr/home/job/3054/?application=true

POM. KUHINJA https://online.selekcija.hr/home/job/3056/?application=true

SERVIR https://online.selekcija.hr/home/job/3055/?application=true

RAD.PRAONICA https://online.selekcija.hr/home/job/3052/?application=true

SOBARICA https://online.selekcija.hr/home/job/3053/?application=true

Dodatne napomene: Prijave se zaprimaju do 30.04.2024.

Što nudimo?

  • rad u dinamičnom i ugodnom okruženju
  • organiziran i plaćen smještaj za zaposlenike koji imaju prebivalište izvan lokacije rada
  • plaćen putni trošak za zaposlenike koji imaju prebivalište/boravište izvan lokacije rada
  • osigurani topli obroci
  • 1 slobodan dan tjedno
  • poticajnu sredinu koja zna prepoznati i nagraditi uspjeh.

Odgovornosti - KUHAR:

  • obrada namirnica i pripremanje, dekoriranje i prezentiranje jela za goste
  • kontroliranje ispravnosti namirnica i kvalitete jela
  • briga o procedurama i standardima, čistoći i normativima
  • poštivanje standarda kompanije i visoke razine profesionalnosti prilikom obavljanja radnih zadataka.

Potrebna znanja, vještine i iskustvo:

  • SSS ugostiteljske struke (smjer – kuhar)
  • sklonost timskom radu
  • organiziranost i odgovornost
  • točnost, urednost, okretnost
  • poznavanje i primjena pravila struke
  • prijašnje iskustvo je prednost.

Odgovornosti - RECEPCIONAR:

  • pružanje učinkovite i ljubazne usluge prijave i odjave gostiju iz hotela
  • briga o gostu i informiranje gostiju o pogodnostima unutar hotela
  • udovoljavanje zahtjevima gostiju, osiguravajući točnost i učinkovitost
  • vođenje računa o privatnosti gostiju i informacija
  • odgovaranje na upite gostiju telefonom i mailom
  • poštivanje standarda kompanije i visoke razine profesionalnosti prilikom obavljanja radnih zadataka i komunikacije s gostima.

Potrebna znanja, vještine i iskustvo:

  • SSS hotelijersko-turistički smjer ili drugi odgovarajući smjer
  • poznavanje engleskog, te poželjno njemačkog i talijanskog jezika
  • ljubaznost i gostoljubivost, pedantnost, snalažljivost, samostalnost, proaktivnost
  • sklonost timskom radu
  • prijašnje iskustvo je prednost

Odgovornosti POMOĆNI RADNIK U KUHINJI:

  • pranje posuđa, tanjura i čaša te odnošenje i odvajanje smeća u prostorima kuhinje.

Potrebna znanja, vještine i iskustvo:

  • sklonost timskom radu
  • organiziranost i odgovornost
  • točnost, urednost, okretnost.

Odgovornosti –SERVIR :

  • održavanje osobne urednosti i čistoće, te urednosti i čistoće opreme
  • priprema i poslužuje pića, napitke i hranu
  • obavljanje poslova čišćenja stolova, stolica, podova, stuba, rubova podova, zidova, stropova izloga, polica, radnog šanka, okolnog područje i punjenje hladnjaka
  • kontroliranje izdavanja računa za svaku izvršenu uslugu.

Potrebna znanja, vještine i iskustvo:

  • sklonost timskom radu
  • organiziranost i odgovornost točnost, urednost, okretnost

Odgovornosti – RADNIK U PRAONICI RUBLJA:

  • sortiranje, pranje i pakiranje rublja.

Potrebna znanja, vještine i iskustvo:

  • ljubaznost i gostoljubivost, pedantnost
  • sklonost timskom radu

Odgovornosti – SOBARICA:

  • pospremanje soba prema standardima
  • potpuno pospremanje hotelskih soba nakon odlaska gostiju
  • održavanje visokih standarda čistoće i urednosti ostalih prostora
  • poštivanje standarda kompanije prilikom obavljanja radnih zadataka
  • provođenje visoke razine profesionalnosti u komunikaciji s gostima.

Potrebna znanja, vještine i iskustvo:

  • ljubaznost i gostoljubivost, pedantnost, snalažljivost, samostalnost
  • sklonost timskom radu
  • prijašnje iskustvo i poznavanje i primjena pravila struke je prednost.

App

Error rendering template